Thursday, August 2, 2012

Bodruuum Bodruummm...



Merhabalaaar :)

Sizlere uzun uzuuuun bir Bodrum postu hazırladım ! demeyi ne kadar da çok isterdim...Maalesef bir hatamdan dolayı tüm fotoğraflar silindi :( Telefonumda bir kaç fotoğraf vardı.Ben de size söz verdim diye enazından onları paylaşıp sözümü tutmuş olmak istedim.Ahh ahh bana tekrar Bodrum'a gitmek farz oldu.Nasıl üzüldüm anlatamam...Neyse, yine de bir kaç fotoğraf ve güzel anılarım benimle :)

Bodrum'a ben ilk defa gittim.Ve gerçekten bu zamana kadar gitmeyerek ne kadar çok şey kaçırdığımı anladım..Bodrum gerçekten günlerinizin dolu dolu geçeceği,asla sıkıldım diyemiyeceğiniz bir yer.Biz tatil yaptık diyemeyiz.Kardeşimle 3 günlük ufak bir kaçamak yaptık demek daha doğru olur :)Sonradan keşke daha fazla kalsaydık diye söylendik ama en kısa zamanda tekrar gitmeye karar verdik zaten bir çok nedeniminz de var :)Herneyse ben elimde kalan fotolarla ufak bir kolaj hazırladım,bakalım ne yapmışız 3 günde :)









  • Plajın vazgeçilmezleri ! benim saçlarım kuru ve boyalı olduğu için deniz suyu daha da kurutuyor.Ben de denize girmeden önce Gliss'i sıkıyorum,denizden çıktıktan sonra elidor kremi sürüyorum yumuşacık oluyor.Tabiiki 30 faktörlü krem ve bronzlaşmamı sağlayan harika hawaiian tropic yağım.Ve olmazsa olmazım kitabım,güneş gözlüğüm.Aslında burada bir de şapkamın olması gerekirdi ama onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :)

  • Sıcaktan bunaldıkça attık kendimizi gölge bir yere ve tabiiki yanımızda soğuk içeceklerimizle:)

  • Yalıkavak'ın müthiş manzarası

  • Ve o güzel denizi.Yalıkavak'ın denizini çok sevdim,balıklarla beraber yüzdük ben biraz korktum gerçi :))






















  • Bodrumun beyaz evleri ve o harika renkli çiçekleri beni benden aldı:)Çiçekleriyle poz vermeden duramadım ben de :)

  • Otel odasında kendimi çekme çabaları :) ilk akşam giyindiklerim bir beyaz şort,pembe bir bluz ve tabiki nude topuklularım:)

  • 2.gece giydiklerim otelde çektiğimiz bir kare :)

  • Forevernew indiriminden aldığım yeni sandaletlerimle Bodrum'da çok mutluyduk :)



Ah tekrar o günlere gittim..Yine bir tatil istiyorum ben, evrencim lütfen duy beni :p




No comments:

Post a Comment